De goede afslag nemen om het juiste pad in te slaan
Achter het stuur wordt je door jouw navigatie begeleidt naar de gewenste bestemming. Google Maps voor ondernemers bestaat helaas nog niet.
Of toch wel?
Een communicatiestrategie navigeert jouw organisatie richting succes. Het opstellen van deze strategie kan alleen als je weet welke kant je op wil
en welke keuzes er te maken zijn. Ga je links of rechts? Weet je wat jij uit wil stralen en over wilt dragen? Door in kaart te brengen wat je al doet
en aanvullende vragen te stellen, kom ik tot jouw persoonlijke routebeschrijving.
Everyday is communicationday
Een communicatiestrategie is erop gericht om jouw bedrijf beter zicht- en vindbaar te maken. Daarbij gaat het niet alleen om het verkopen van een product of dienst, maar om de waarde die jij ermee aan jouw klanten levert. Om emotie, in plaats van een rationeel besluit. Om herkenning en erkenning, zodat jouw doelgroep zich kan identificeren met jouw bedrijf.
Een passende communicatiestrategie is de motor voor jouw bedrijf en staat nooit stil. De kracht zit namelijk in herhaling. Consistent, relevant maar bovenal creatief. Om dat te bereiken is een marketing- en communicatieplan essentieel. Mijn uitwerking daarvan is compact en bevat een goede analyse, eerlijk advies en een duidelijk plan van aanpak.
Ervaringen van opdrachtgevers
“Ik vind het een feestje om met Anouk samen te werken. Ze heeft een fijne energie wat het gezellig maakt, maar ondertussen is ze er scherp op gefocust dat we niet afdwalen. Mijn enthousiasme neemt soms een loopje met me, maar Anouk weet mijn verhaal dan terug te brengen tot de kern en helpt mij enorm met structuren. En sommige mailtjes eindigen met: ‘Claire is het al tijd voor een vriendelijke schop onder je kont?’ Geweldig! Anouk neemt haar vak serieus, dit waardeer ik enorm aan haar en maakt haar een betrouwbare partner om mee samen te werken. Haar kwaliteiten zijn mijn valkuilen en maakt dat we samen sterk staan en ik de volgende stap kan zetten met mijn bedrijf.”
“Anouk is in staat om heel snel een vertaalslag te maken van een onderwerp waar ze wat verder van af staat. Ze leest zich in, kijkt om zich heen en komt altijd met iets moois. Het glas is altijd halfvol en ze gaat altijd de uitdaging aan. Anouk is altijd positief, vrolijk en een gezonde dosis zelfspot en humor doen de rest. Tof om mee te werken en een professional op haar vakgebieden.”
“
”